THE NAME CHANGED! WE ARE NOW KNOWN AS: VIRGINSCAPE: www.virginscape.enjin.com
Greeting's and welcome to Epic Revolution
Please visit the Client Download Page and play ASAP!
THE NAME CHANGED! WE ARE NOW KNOWN AS: VIRGINSCAPE: www.virginscape.enjin.com


You are not connected. Please login or register

I im quiting (funny man)

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 I im quiting (funny man) on Sat Jan 23, 2010 7:54 pm

mik66ooyea

avatar
Co-Owner
Co-Owner
Srry Marc and every players i am quiting cuz
in 1 weeks i start univercity and anyway
we need an hoster so i cant play but
maybe i comm back if server on and run good
well cya ppls i will miss you Sad
I guess I should get demoted but its ok


Funny man final post
quiting date: 23 january 2010
at 2:54 pm



Last edited by mik66ooyea on Wed Feb 17, 2010 12:20 am; edited 1 time in total

View user profile

2 Re: I im quiting (funny man) on Sun Jan 24, 2010 8:19 am

Funny man, itll be sad to see you go, alway a great staff member and always a good laugh to have around

You will be dearly missed

View user profile

3 Re: I im quiting (funny man) on Tue Jan 26, 2010 1:09 am

Epic

avatar
Owner
Owner
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

WTF!!!!

shit!!!
everythings falling apart!!
im losing all my buddies!!!!!!

im actually fucking crying!!!!
dude!!
the server will be up when someone can host!!!!!!
plz!!!!
somone anyone!!!!!!!
fuck!!!!!!!!!!!!!
dont leave funny !!!!!!!
plz dont leave!!!
if anyone wants to contact me my cell number is 1-650-862-3253
i live in the UNITED STATES!

-Epic
P.S. ill be checking in on the site every day or 2...im always active...
even if i dont post...ill always be coming back on every day or so...


_________________
Owner of Epic Revolution, Epic
View user profile http://epicrevolutionpk.darkbb.com

4 OMFG!!!!!!!!! on Tue Feb 02, 2010 12:02 am

Wow i am really shocked by this I Hate to see you go... you , to me and no disrespect to the rest, were the best co-owner! I hope you can come back... Peace

View user profile

5 Re: I im quiting (funny man) on Sun Feb 14, 2010 10:17 am

wait a minute whats going on here?? is he for real?????!!!!??

View user profile

6 Re: I im quiting (funny man) on Tue Feb 16, 2010 8:33 pm

I dont care if this is considerd spam.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

View user profile

7 Re: I im quiting (funny man) on Wed Feb 17, 2010 12:15 am

mik66ooyea

avatar
Co-Owner
Co-Owner
You guy maybe have question on why i quit or
something and i told u why. Crying or Very sad

1st of all i h8 508 but i play cuz me and Marc
(├ępic) was good friends and i luv every players
that play, and marc said server is amazing
all working no lag they have statius etc..
mk there alot of lag,alot of glitched and
pvp armor doesn't work....

the 2nd reason why i quit its because I think
im not a realy good staff and u guy can have
beter head owner or co owner anyway.
I think Marc dont demote me only cuz were friends
but if were not im sure he already demote me
like the first times i get admin cuz i do
alot of error and i see im not qualified for
staff position.

And if u guy said i was a good staff
u all lie cuz i dont do nothing but
helping ppls but i think a head owner need
to do thing harder like coding etc..

Funny man (mik)
if u wanna talk to me i am always on msn
mik66ooyea@live.ca

I pass alot of good times with u guys
it was nice to met u
luv u guy cya Crying or Very sad
thx for u suport guy but i wont come back

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum